سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و شهرداری گنبد در لیگ والیبال | بازی مرگ و زندگی برای شاگردان صمدی

  • کد خبر: ۲۱۲۹۵۹
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و شهرداری گنبد در لیگ والیبال | بازی مرگ و زندگی برای شاگردان صمدی
تیم های نیان الکترونیک مشهد و شهرداری گنبد در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه ۲ اسفند ماه در ۷ شهر کشور آغاز خواهد شد. تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و شهرداری گنبد نیز از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نیان الکترونیک مشهد در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و تمام دیدار‌های خود در نیم فصل دوم را واگذار کرده است.

عملکرد اسف‌بار نیان در نیم فصل دوم جایگاه این تیم از میانه جدول را به قعر جدول رساند و در حال حاضر تنها با ۶ پیروزی در رده سیزدهم و در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار دارد.

نیانی‌ها در حالی این هفته به مصاف شهرداری گنبد می‌روند که با نتایج ضعیف خود در نیم فصل دوم جای این تیم در رده سیزدهم را گرفتند و شهرداری گنبد را از منطقه سقوط خارج کردند.

گنبدی‌ها که در حال حاضر با ۷ برد و تنها با یک پیروزی بیشتر نسبت به نیان در رده دوازدهم قرار دارند، رقابت تنانگی با تنها نماینده مشهد در لیگ برتر برای بقا در لیگ برتر دارند.

در حالی که ۵ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده، شهرداری گنبد و نیان الکترونیک در این هفته به مصاف یکدیگر می‌روند. دیداری که می‌تواند تکلیف تیم دوم سقوط کننده لیگ برتر را در ۴ هفته مانده به پایان رقابت‌ها مشخص کند. در صورتی که نیانی‌ها در این دیدار به پیروزی برسند، با توجه به امتیاز بیشترشان نسبت به شهرداری گنبد می‌توانند جای این تیم در رده دوازدهم را بگیرند، اما اگر شاگردان صمدی در این دیدار هم تن به شکست بدهند، اختلافشان با شهرداری گنبد رده دوازدهمی به ۲ برد افزایش پیدا خواهد کرد و کار را برای بقا در لیگ برتر برای خود سخت‌تر خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->